Freedag!

Ulrik Munther - Boys don´t cry♥
Hejsan alla:)

Verkligen förlåt för den dåliga uppdateringen som har varit. Men var som sakt två veckor i fjällen, sen efter det var det mycket med plugget och så var jag sjuk den här vecka. Men idag gick jag till skolan. För att vi skulle ha biologi prov och jag pallade inte missa det. Det gick riktigt bra på det, så det är bra:)

Idag har jag inte gjort något speciellt efter skolan. Har bara chillat och tittat på film med brorsan;)
Just nu sitter jag och gör nada. Ska väl hoppa i säng snart antar jag och imorgon (om man ska vara exakt så idag, för den är efter 12;) fyller min ena brorsa år:D Grattis broder:D♥♥

Aja nu måste jag sluta. Hörs troligen imorgon;)
Canon EOS 1000D + Canon EF 18 - 55 mm
Hare gött!
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0