Ingen innebandy träning idag

Hej hej:)
Har innebandy träning vid halv 6, men känner att jag måste plugga till So provet som är på fredag. Min kompis som också går i samma lag skulle nämligen också stanna hemma och plugga till det. Så ingen innebandy blir det idag.
Fast för att vara lite nyttig så ska jag ta en jogging tur runt sjön med hunden:) Ska ta och göra det snart;)
Idag har det varit en vanlig skoldag. Hade engelska prov, och det känns som att det gick hyfsat bra:) sen hade vi också läs förståelse på spanska, och det gick nog också hyfsat bra:) Slutade 3 och stack då hem.
Hare gött!
Linnea
En bild från Tänndalen v.8:D Detta är Calle (min kusin) som hoppar i ett hopp
som vi alla byggde vid vårt hus;)
Canon EOS 1000D + Canon EF 18 - 55 mm

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om ett presentkort på one piece of sweden :)

2011-03-23 @ 17:27:25
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: sofia the best!!

du skulle frågat mig... hade gärna hänkat :/

2011-03-23 @ 19:53:00
URL: http://sofiamulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0