Elin och Anna!:)<3

Hallå igen!:)
Hoppas alla mår bra!:)
Efter skolan drog jag hem till Elin:)<3 Vi gjorde smoothie och åt lite mellis. Sen var vi inne lite på fb och sen kom Anna också:)<3 Vi tittade på filmen "lammen som tystnar" och det skulle vara en skräckis, fast det var den inte. Den var inte alls läskig, fast Anna tyckte det. Hahah:P Sen gjorde vi lite annat och hade det trevligt:)<3
Drog sen hem där vid kvart i 9. Nu gör jag inget speciellt, tittar lite på tv och sitter vid brorsan Mac. Ska nog ta och läsa lite kemi innan jag ska sova!
Det var nog allt från mig, men jag skriver mer imorgon;)
Haha, en rolig bild på Ozzy som jag tog när Sofia skulle kasta en boll till honom:P
Canon EOS 1000D + Canon EF 18 - 55mm
Hare gött!
Linnea


Kommentarer
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!

söt!

2011-06-14 @ 17:52:44
URL: http://sandrasofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0