Friday!

Halloj!:)
Idag var det en helt vanlig skoldag, fick reda på att vi ska ha ett väldigt stort biologi prov nästa måndag:/ Orkar inte, men aja! Slutade 14:20 och drog då hem. När jag kom hem så drog jag hem till Sofia:)<3 Vi gick först till Järla sjö och fotade, sen drog vi hem till henne och satt ute och fika och lyssna på musik på en bänk utanför hennes port:) Hade det väldigt trevligt!;) Nu är jag hemma och har precis ätit. Ska nog dra upp till Sofia igen en stund:P
Det var nog allt från mig just nu!

Hare gött!
Linnea
Canon EOS 1000D + Canon EF 18 - 55 mm

Kommentarer
Postat av: sofia

SV: jag vet!!

2011-05-21 @ 10:23:17
URL: http://sofiamulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0