Next: Stallet!

Hallå, hallå!:)
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Men det var en kort dag idag, sköönt!:) slutar 12:25 på torsdagar så det är nice! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och pluggar lite. Har precis gjort kemin som är till imorgon;) Senare drar jag till stallet för att rida:) Ska troligen hoppa om jag kommer ihåg rätt, så det ska bli roligt:) Tror jag inte kommer blogga något när jag har kommit hem, men skriver igen imorgon!
Det var nog allt från mig!
Det får bli en bild på mig som jag tog för några dagar sen:P
Canon EOS 1000D + Canon EF 18 - 55 mm
Hare gött!
Linnea

Kommentarer
Postat av: Anna!

Gud vad duktig du har blivit på att uppdatera :D <3

love it :)

puss <3 <3

2011-05-20 @ 21:17:26
URL: http://anhejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0