inte mycket bloggning på denna blogg

Tjena!
Det har inte blivit någon bloggning på denna blogg, men det är det att jag har en hund blogg med Sofia , som heter www.wols.blogg.se;) Gå gärna in på den och läs, lämna gärna en kommentar också. Kanske t.o.m följa oss via bloglovin;) Men jag har funderat på hur jag ska göra med den här bloggen, men nu har jag kommit fram till att jag ska ha kvar den här:) Nu ska jag blogga mycket, mycket mer på den här.

Måste ha lite hjälp om vad jag ska blogga om, ni får kommentara vad just ni vill läsa om på bloggen. Skulle bli jätte glad då:D För då blir det så mycket roligare att blogga när jag vet vad ni vill läsa;)


Idag är jag hemma från skolan som jag var igår med och halva tisdagen. Är sjuk. Har feber,  ont i halsen och är förkyld:/ Så det är inte bra! Det kommer nog bli mer bloggning idag, men kanske, om jag orkar.
Hoppas ni mår bra iallafall!
Ha det gott!
Linnea
Tagen av Sofia, det är när jag och Wille tränar agility♥ Haha ser ni min arm i hörnet:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?:):
Kom ihåg mig:)?

E-postadress: (jag kommer bara se det)

Har du någon blogg?:):

Vad har du på hjärtat då?:):

Trackback
RSS 2.0